top of page

Amicale de Loisirs de Côte d'Or

Public·332 membres

Steven Lon
Steven Lon

Van live kijken naar gewone video’s zonder plan

Ik opende

eigenlijk zonder bedoeling, gewoon uit nieuwsgierigheid terwijl ik andere dingen deed. Eerst keek ik een live stream en bleef daar even hangen, maar daarna besloot ik ook een paar gewone video’s te openen om te zien wat er nog meer is. Het verschil voelde meteen anders, omdat video’s meer vast zijn en streams meer in het moment gebeuren. Ik heb niet echt gezocht, gewoon geklikt op wat er op dat moment zichtbaar was. Na een paar minuten zat ik te wisselen tussen beide zonder echt na te denken. Het ging meer vanzelf dan dat ik iets probeerde te vinden. Doen jullie dat ook, zo een beetje heen en weer zonder plan?

10 vues
Madina Tarin
Madina Tarin
Il y a 5 jours

Ja, dat wisselen herken ik wel. Ik heb ook eens zowel streams als video’s daar bekeken en merkte dat het een ander tempo geeft. Bij video’s kies je iets en blijf je daar even bij, terwijl je bij live sneller geneigd bent om door te klikken. Ik vond het wel handig dat je niet vastzit aan één manier van kijken. Soms wil je gewoon iets kort bekijken, soms iets langer. Het hangt echt af van hoe je er op dat moment in zit.

bottom of page